مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27بين الملل

همه چیز درباره ترور خاشقجی در گزارش آمریکا منتشر نشده است


افشاگر اسرار خاندان آل سعود به انتشار گزارش مربوط به ترور جمال خاشقجی توسط آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز درباره این ترور در گزارش آمریکا منتشر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وطن، افشاگر اسرار خاندان آل سعود که در فضای مجازی به مجتهد معروف است به انتشار گزارش آمریکا در خصوص ترور جمال خاشقجی منتقد رژیم عربستان واکنش نشان داد.

وی اعلام کرد: در این گزارش، محمد بن سلمان با جزییاتی از رفتارهای خشونت آمیز محکوم شد؛ مسأله ای که اغلب کسانی که منتظر انتشار گزارش مذکور بودند، انتظار آن را نداشتند.

مجتهد تاکید کرد: نکته مهم این است که سرویس اطلاعات آمریکا، مدارکی در خصوص تماس ها و پیام های رد و بدل شده میان محمد بن سلمان و خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان و سعود القحطانی مشاور سابق ولیعهد سعودی در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: تمام واقعیت آن چیزی نیست که در گزارش آمده است.

گزارشی که دولت آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی، منتقد سعودی منتشر کرده نشان می دهد این ترور با دستور مستقیم محمد بن سلمان انجام شده است.

این گزارش که دفتر اطلاعات ملی آمریکا آن را منتشر کرده می گوید محمد بن سلمان مجوز عملیاتی برای دستگیری یا قتل جمال خاشقجی را صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره ترور خاشقجی در گزارش آمریکا منتشر نشده است

همه چیز درباره ترور خاشقجی در گزارش آمریکا منتشر نشده است