مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27سياسي

بررسی طرح شفافیت آرا ممکن است امسال امکان پذیر نباشد


دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس ممکن است بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان خانه ملت امسال امکان پذیر نباشد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: با توجه به بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس ممکن است بررسی طرح خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم تمام وقت در حال بررسی جزییات بودجه سال آینده کشور هستند و تلاش می کنند که بررسی لایحه بودجه را به پایان برسانند، با وجود این 15 روز کاری تا پایان سال باقی ست و این احتمال مطرح است که بررسی طرح شفافیت آراء نمایندگان به آغاز کار مجلس در سال آینده بی افتد.

وی اظهار داشت: طرح شفافیت آراء نمایندگان هم اینک در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در حال بررسی دقیق است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که نتایج رای گیری و آرای نمایندگان پیشنهادشده در بررسی طرح ها و لوایح اعلام شود.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: بر این اساس اسامی نمایندگانی که رأی موافق، مخالف و ممتنع دادند همان روز توسط سامانه اطلاع رسانی مجلس منتشرشده و در دسترس رسانه ها و عموم مردم قرار می گیرد.

دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که در قانون پیش بینی شده که جلسات غیرعلنی می تواند مصوبات غیرعلنی داشته باشد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح شفافیت آرا ممکن است امسال امکان پذیر نباشد

بررسی طرح شفافیت آرا ممکن است امسال امکان پذیر نباشد