مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اجتماعي

افزایش صد درصدی کشف اسحله در تالاب امیر کلایه


رییس اداره محیط زیست لاهیجان از افزایش صد درصدی کشفیات اسلحه از شکارچیان متخلف در تالاب امیرکلایه نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره محیط زیست لاهیجان از افزایش صد درصدی کشفیات اسلحه از شکارچیان متخلف در تالاب امیرکلایه نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

علی امیری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تالاب امیرکلایه یکی از مکان های امن زمستان گذرانی پرندگان مهاجر گیلان است، گفت: امسال شکار پرندگان ممنوع است و در صورت هر گونه تخلف ضمن برخورد قانونی با شکارچیان متخلف اسلحه آنها ضبط خواهد شد.

وی افزود: جمعیت پرندگان مهاجر فرود آمده در این تالاب مطلوب است و سرشماری نیز انجام شده ست و پس از جمع بندی دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

امیری با اشاره به اینکه اغلب شکارچیان تالاب بومی هستند و به صورت موردی شکارچیان متخلف این تالاب غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: آموزش های مختلفی را برای افراد بومی به خصوص حاشیه نشینان تالاب برگزار کردیم و به دلیل کرونا آموزش ها به صورت مجازی است.

رییس اداره محیط زیست لاهیجان با بیان اینکه امسال 29 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست سر محیط بانی امیرکلایه لاهیجان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: سال گذشته میزان تعداد اسلحه کشف شده 14 قبضه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صد درصدی کشف اسحله در تالاب امیر کلایه

افزایش صد درصدی کشف اسحله در تالاب امیر کلایه