مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27پزشكي

زنگ خطر برای ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در پی ورود ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی به ایران و به ویژه گسترش شیوع آن در برخی استان های کشور این زنگ خطر به صدا درمی آید که باید پروتکل های بهداشتی را جدی تر بگیریم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در پی ورود ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی به ایران و به ویژه گسترش شیوع آن در برخی استان های کشور این زنگ خطر به صدا درمی آید که باید پروتکل های بهداشتی را جدی تر بگیریم.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: انتقال شدت شیوع، درگیری و مرگ ومیر ویروس کرونای انگلیسی نسبت به کووید-19 زیاد است و متاسفانه این ویروس بیشتر جوانان، نوجوانان و کودکان را درگیر می کند بنابراین باید بیش از پیش فاصله اجتماعی در پیاده روها و اماکن مختلف سرپوشیده و سرباز رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، وی عنوان کرد: راه های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و گونه جهش یافته انگلیسی، مشابه یکدیگر و شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست ها، در خانه ماندن، پرهیز از ترددهای غیرضروری و حضور در تجمعات و استفاده از ماسک از منزل تا منزل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در خراسان شمالی

زنگ خطر برای ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در خراسان شمالی