مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27ورزشي

شهرخودرو در آستانه واگذاری قرار گرفت


روز گذشته استاندار خراسان رضوی که در تمرینات شهرخودرو حضو پیدا کرد و از تشکیل کارگروهی برای انتقال مالکیت این تیم خبر داد.

- جی پلاس، در هفته های گذشته با توجه به مشکلات مالی به وجود آمده در هلدینگ شهرخودرو برخی از مدیران این تیم دستگیر شدند تا وضعیت مالکیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفت و همین موضوع حواشی زیادی را برای این تیم به وجود آورد تا نگرانی های در خصوص آینده تنها نماینده مشهد در لیگ برتر در بین هواداران این تیم به وجود بیاید.

روز گذشته استاندار خراسان رضوی که در تمرینات شهرخودرو حضو پیدا کرده بود از تشکیل کارگروهی برای انتقال مالکیت این تیم خبر داد و اعلام کرد تا صورت گرفتن این انتقال از تیم حمایت خواهد کرد.

همچنین استاندار مشهد گفت: شب گذشته نیز با حمیداوی مالک باشگاه به صورت تلفنی صحبت کردم و ایشان نیز قول دادند تا روز شنبه نامه وکالت انتقال مالکیت باشگاه را ارایه دهند تا کارها با سرعت بیشتری شکل بگیرد.

با توجه به صحبت های معتمدیان استاندار خراسان رضوی با فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو به نظر می رسد پایان کار حمیداوی در این تیم مشهدی فرا رسیده باشد و حمیداوی که خود روزی مامور به نجات پدیده شده بود حالا باید برای نجات شهرخودرو این تیم را واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرخودرو در آستانه واگذاری قرار گرفت

شهرخودرو در آستانه واگذاری قرار گرفت