مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اجتماعي

خانه های زلزله زده ای که از درون متلاشی شده اند


در روزهایی در سراسر دنیا میزبان، مهمان ناخوانده ای به نام کروناویروس هستیم، مردم زلزله زده سی سخت نمی دانند استرس و دغدغه ابتلا به کرونا را داشته باشند یا نگران سرما، - برف و باران باشند که بر سرشان خانه بی سقفشان آوار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز دهمین روز پس از آن شب سخت، سی سخت است که مردم آن زلزله ای 5.

6 ریشتری را تجربه کردند و بدتر از آن سرما، بارش برف و باران بر سر مردم محرومی است که خانه و کاشانه آنهاویران شده است و از سرما نمی دانند به کجا پناه ببرند.

برخی از مسئولان نظام هم در بازدید از مناطق زلزله زده این شهر بدبختی های این مردم را دیدند و البته قول هایی هم برای کمک دادند، اما مردم رنج دیده این مناطق امیدوارند با کمک مردم و مسئولان خانه هایشان خیلی زود بازسازی شود.

چادر و هیتر در این سرمای استخوان سوز جواب نمی دهد یکی از زلزله زدگان سی سخت در این شب های سرد که باد و بوران برف دست از سر مردم زلزله زده در کهگیلوبه و بویراحمد بر نمی دارد به خبرنگار ایسنا گفته است: شبهای سختی را در سی سخت به سر می بریم چرا که چادر و هیتر در این سرمای استخوان سوز جواب نمی دهد.

یک زن زلزله زده که با ترس از پس لرزه ها در بیرون از خانه و در چادر زندگی می کند به خبرنگار ایسنا می گوید؛ 6 روز در چادر مسافرتی بودیم و پس از بارش برف، چادر بزرگ هلال اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های زلزله زده ای که از درون متلاشی شده اند

خانه های زلزله زده ای که از درون متلاشی شده اند