مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-27اجتماعي

ضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران


ارائه راهکارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی و ارتقا آگاهی های عمومی از جمله اهداف طرح شناسایی، پایش و تدوین اطلس محیط زیست تهران است.

- مدیرکل محیط زیست شهر تهران گفت: ارائه راهکارهای مدیریتی کاهش پیامدهای محیط زیستی و ارتقا آگاهی های عمومی از جمله اهداف طرح شناسایی، پایش و تدوین اطلس محیط زیست تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پروژه مطالعاتی یکپارچه سازی اطلس محیط زیست مناطق 22 گانه و تهیه اطلس کلانشهر تهران با حضور مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، اقدامات صورت گرفته در خصوص بروز رسانی و یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات پایه مرتبط با مباحث کیفی و کمی محیط زیستی مناطق 22 گانه تهران که در قالب نقشه و گزارش های کمی و توصیفی تهیه شده بود توسط شرکت مشاور تشریح شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای اجرای این پروژه، تاکید کرد: خروجی و یافته های این پروژه می تواند در داشبورد محیط زیست در رصدخانه شهر تهران با جزییات ثبت شود که دستیابی به این امر نیازمند پیگیری های مداوم و جلسات کارشناسی مستمر با حضور اساتید دانشگاهی و کاربران و ذی نفعان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران

ضرورت ثبت اطلس محیط زیست در رصد خانه شهر تهران