مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-27اجتماعي

یک بهله عقاب طلایی در نهاوند رهاسازی شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: یک بهله عقاب طلایی که هنگام صید توسط صیادان دچار آسیب شده بود پس از تیمار و بهبودی در طبیعت رهاسازی شد.

-  مهرداد سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال گزارش دهیار روستای گنبدکبود از توابع بخش زرین دشت شهرستان نهاوند، مبنی بر به دام انداختن یک بهله عقاب طلایی توسط شکارچیان ناشناس در یکی از مزارع کشاورزی روستا، کارشناسان حفاظت محیط زیست برای انجام وظیفه قانونی خود وارد عمل شدند.

وی افزود: برای بازپس گیری عقاب از دست شکارچیان دهیار روستا ابتدا با آنان وارد گفت وگو شد و پس از توجیه و تهدید آنها در صورت خودداری از این کار موفق به بازپس گرفتن عقاب شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند افزود: عقاب نجات داده شده از دست صیادان پس از سه روز تیمار و نگهداری توسط دهیار و بعد از اطمینان از بهبودی کامل در زیستگاه های طبیعی و کوه های منطقه روستای گنبدکبود رهاسازی شد.

وی با تشکر از کار ارزشمند زاهد مالمیر دهیار روستار و همیار طبیعت، از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه صید، شکار، حیوان آزاری و یا حیوان وحشی آسیب دیده مراتب را با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بهله عقاب طلایی در نهاوند رهاسازی شد

یک بهله عقاب طلایی در نهاوند رهاسازی شد