مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-27اجتماعي

فرهنگ سازی کاشت نهال توسط دانشگاهیان، عمل به مسئولیت اجتماعی است


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم موضوع محیط زیست و ترویج مدیریت سبز در دانشگاه ها مهم ارزیابی کرد وگفت: فرهنگ سازی کاشت نهال توسط دانشگاهیان، - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم موضوع محیط زیست و ترویج مدیریت سبز در دانشگاه ها مهم ارزیابی کرد وگفت: فرهنگ سازی کاشت نهال توسط دانشگاهیان، به نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد هادی عسگری ضمن بیان این مطلب به ساز و کار اجرای پویش همکاشت و اهداف آن اشاره کرد و گفت: این پویش با کاشت یکصد هزار نهال طی دو سال در دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و فرهنگ سازی در این خصوص و در راستای اجتماعی سازی مسئله محیط زیست اجرا می شود.

وی هدف از برگزاری این پویش را گفتمان سازی مطلوب و موثر و انجسام بخشی به فعالیت های خودانگیخته، فردی و خارج از محدوده ی کنترل ذانشگاهیان اعلام کرد و گفت: همچنین این پویش امکان دیده بانی و نظارت همگانی در راستای ایجاد حس تعلق خاطر در دانشجویان و دانشگاهیان را فراهم می کند.

مهندس عسگری با اشاره به روند اجرای این طرح ادامه داد: طی مذاکرات و در نهایت تفاهم نامه ای که با سازمان جنگل ها و مراتع صورت گرفت، مقرر شد ادارات کل منابع طبیعی استان های کشور در خصوص در اختیار قرار دادن نهال مورد نیاز دانشگاه ها و همچنین دانش و خدمات فنی این امر همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی کاشت نهال توسط دانشگاهیان، عمل به مسئولیت اجتماعی است

فرهنگ سازی کاشت نهال توسط دانشگاهیان، عمل به مسئولیت اجتماعی است