مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-27فناوري

عمده مشکلات اینترنت روستاییان برطرف شد


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اقدامات این اداره کل در برطرف کردن مشکلات اینترنتی روستاها گفت: عمده این مشکلات برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از زنجان حامد سرایی در جریان بازدید از روستاهای ته دره و کمرکوه از توابع شهرستان طارم اظهار کرد: وزارت ارتباطات در 6 ماهه دوم سال در زمینه های اجرایی با جدیت بسیاری عمل کرده و در حال حاضر نیز مشغول خدمات رسانی مداوم به روستاییان و محرومان جامعه است و تا برقراری دسترسی کامل روستاها به اینترنت، این تلاش ادامه دارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: اگر می خواهیم به خودکفایی در جامعه برسیم باید روستاها را در تمامی زمینه ها تقویت کنیم تا مردم مجددا به روستاها بازگردند و وزارت ارتباطات در این زمینه خوش درخشیده است.

سرایی ضمن اشاره به توسعه ارتباطی ماه های اخیر افزود: تاکیدات و پیگیری های مقام وزارت با عنایت به سفر وی به استان و تلاش تحسین برانگیز جهادگران عرصه ارتباطات در استان باعث شد عمده مشکلات اینترنت روستاییان در این ایام برطرف شود.

وی با اشاره به فعالیت های اقتصادی مردم شهرستان طارم گفت: شهرستان طارم دارای موقعیت خاص آب و هوایی و جغرافیایی است و می توان گفت اقلیمی چهار فصل است که زمین های کشاورزی در اکثر فصول سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات اینترنت روستاییان برطرف شد

عمده مشکلات اینترنت روستاییان برطرف شد