مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-27سياسي

نامه اساتید همدان به آیت الله رییسی: طرح جامع شهری را بررسی کنید


تعدادی از اساتید دانشگاه های همدان طی نامه ای به آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه خواستار پیگیری مشکلات طرح جامع شهری همدان و بررسی آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تعدادی از اساتید دانشگاه ها طی نامه ای به آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه خواستار پیگیری مشکلات طرح جامع شهری همدان شدند.

متن نامه بدین شرح است بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی (دامت برکاته) با سلام و تحیات احتراما، همان طور که مستحضرید قرارداد طرح جامع شهری شهر همدان در تاریخ 95/12/28 بین اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و مهندسین مشاور نقش جهان پارس منعقد شده و اکنون نیز مراحل پایانی تدوین را سپری می کند.

بدیهی است عدم تحقق اهداف طرح های جامع شهری در درازمدت اثرات جبران ناپذیری را به ساختار کالبدی-فضایی شهر وارد کرده و می تواند ابعاد مختلف زندگی مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

با توجه به ایرادات ساختاری در مطالعات طرح جامع شهر همدان، بخشی از این اشکالات در دو نامه جداگانه به وزیر محترم راه و شهرسازی بیان گردیده که به پیوست جهت استحضار جنابعالی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اساتید همدان به آیت الله رییسی: طرح جامع شهری را بررسی کنید

نامه اساتید همدان به آیت الله رییسی: طرح جامع شهری را بررسی کنید