مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-27اجتماعي

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از تامین منابع بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری در سال 1400 خبر داد و گفت:بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری به عنوان اتفاق ارزشمند پایان سال جاری وزارت بهداشت خواهد بود.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از تامین منابع بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری در سال 1400 خبر داد و گفت:بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری به عنوان اتفاق ارزشمند پایان سال جاری وزارت بهداشت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهروز رحیمی ضمن بیان این مطلب در خصوص وضعیت خوابگاهی، ارایه وام دستیاری و مقدمات پوشش بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری و تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: توجه به زیرساخت ها و خوابگاه های دانشجویی از دغدغه های اصلی وزیر بهداشت بوده است در این زمینه قریب به دو سال است در این حوزه بیش از 67 پروژه نیمه کاره خوابگاهی با ظرفیت 20 هزار نفر در سطح دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و با مساعدت های وزیر بهداشت در حال تکمیل است.

وی یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تکمیل این دست از پروژه های خوابگاهی را استفاده از تسهیلات تبصره 9 بودجه عنوان کرد و گفت: با استفاده از این تسهیلات نزدیک به 900 میلیارد تومان موافقت نامه برای اخذ وام، میان دانشگاه ها و بانک های عامل منعقد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری

آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری