مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-27سياسي

برگزاری رویداد فناورانه حوزه کتاب و کودک در دانشگاه شهید بهشتی


رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری اولین رویداد در زمینه کتاب و کتابخوانی از فردا 10 اسفند در این مرکز خبر داد و گفت: رویداد نوآورانه و فناورانه کتاب و کودک در راستای ضرورت ایجاد آشتی و الفت بین کودکان با کتاب و کتابخوانی است.

- رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری اولین رویداد در زمینه کتاب و کتابخوانی از فردا 10 اسفند در این مرکز خبر داد و گفت: رویداد نوآورانه و فناورانه کتاب و کودک در راستای ضرورت ایجاد آشتی و الفت بین کودکان با کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر سعدآبادی با اشاره به برگزاری اولین رویداد نوآورانه و فناورانه کتاب و کودک، گفت: این رویداد از فردا یکشنبه 10 اسفندماه سال جاری در مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: فلسفه شکل گیری این رویداد به فضای ارتباطی غالب جهان امروز باز می گردد که عموماً تحت سیطره ابزارک(گجت)های دیجیتال و پیام رسان های جمعی است که موجب کتاب گریزی و کتاب هراسی در اقشار مختلف اجتماع و به ویژه در کودکان و نوجوانان شده است، به نحوی که سرانه مطالعه در جامعه به شدت افت کرده است.

در همین راستا این نخستین رویداد نوآورانه و فناورانه کتاب و کودک در راستای ضرورت ایجاد آشتی و الفت بین کودکان با کتاب و کتابخوانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فناورانه حوزه کتاب و کودک در دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری رویداد فناورانه حوزه کتاب و کودک در دانشگاه شهید بهشتی