مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-27سياسي

ضرورت ایجاد شبکه ای از نخبگان دانشگاهی و حوزوی در مرکز پژوهش ها


رییس مرکز پژوهشهای مجلس درباره ضرورت ایجاد شبکه ای از نخبگان گفت: نخبگان دانشگاهی و حوزوی می توانند در چهار حوزه قانون گذاری، نظارت، ایده پردازی و تصمیم سازی به مسئولین مشورت رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی جمعه شب در مراسم معرفی رؤسا و دبیران کمیته های تخصصی دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین راهبری 14 گانه برای تغییر رویکرد در عملکرد مرکز پژوهش ها گفت: به عنوان اولین گام ما با ایجاد دفتر قم بدنبال استفاده از ظرفیت های حوزه علمیه برای استفاده از معارف دینی در قانونگذاری هستیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی قلب تپنده مشورت رسانی به مجلس است گفت: نکته مهم در این مشورت رسانی و بویژه قانونگذاری این است قوانین تصویبی در مجلس قابل انفکاک از دین نیست پس ما نیز باید همین رویکرد را داشته باشیم و در این مسیر از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کنیم.

وی افزود: پیوند بین حوزه و دانشگاه یک هم افزایی ایجاد می کند نتیجه آن درگیر شدن این عناصر با مسائل روز و آینده کشور است.

زاکانی ایجاد شبکه ای از نخبگان و بهره برداری از نظرات این افراد را از دیگر اقدامات مرکز پژوهش ها بیان کرد و افزود: با شبکه سازی نخبگان عملاً ما می توانیم در چهار حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شبکه ای از نخبگان دانشگاهی و حوزوی در مرکز پژوهش ها

ضرورت ایجاد شبکه ای از نخبگان دانشگاهی و حوزوی در مرکز پژوهش ها