مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-27سياسي

حضور هدفمند شهرداری آمل در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به حضور هدفمند شهرداری آمل در نمایشگاه گفت: ساماندهی رودخانه هراز و اهمیت خانه های تاریخی از نکات مهم رونق گردشگری در آمل است و سرمایه گذار حوزه گردشگری با تسهیل گری شهرداری و رفع موانع استقبال خوبی از پروژه ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران از پنجم اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار شد که شهرداری آمل در محل دائمی نمایشگاه بین المللی توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری درآورد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه بازدید از غرفه آملی ها در نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران اظهار کرد: زمانی که شهرداری ها امر گردشگری را در اولویت قرار دهند باعث ایجاد رونق می شوند.

ولی تیموری با اشاره به حضور هدفمند شهرداری آمل در نمایشگاه گردشگری، افزود: ساماندهی رودخانه هراز و اهمیت خانه های تاریخی از نکات مهم رونق گردشگری در آمل است و سرمایه گذار حوزه گردشگری بدون شک با تسهیل گری شهرداری و رفع موانع استقبال خوبی از پروژه ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هدفمند شهرداری آمل در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

حضور هدفمند شهرداری آمل در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران