مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-27سياسي

دستورالعمل شعاع دسترسی و حدفاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ابلاغ کرد


سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی دستورالعمل شعاع دسترسی و حدفاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را به استان ها جهت اطلاع و اقدام ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، به استناد تبصره (2) ماده (2) آیین نامه استقرار مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مصوب 5فروردین98 هیئت محترم وزیران، دستورالعمل مربوط به شعاع دسترسی و حدفاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، که در نودمین جلسه شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی و در تاریخ 24 آذر99 تصویب شد را  جهت اطلاع و اقدام لازم به استان ها ابلاغ کرد.

 بر اساس این دستورالعمل؛ در ماده یک، حدفاصل(فاصله مبادی ورودی مدارس با مراکز آموزشی و پرورشی از یکدیگر)، شعاع دسترسی(حداکثر فاصله محل سکونت دانش آموز تا فضای آموزشی) و در ماده 2 شعاع دسترسی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در چارچوب ضوابط ابلاغی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با پیشنهاد شورای نظارت شهرستان و منطقه/ ناحیه و تصویب شورای نظارت استان تعیین می شود.

همچنین در ماده 3، حدفاصل مدارس متوسطه غیردولتی با مدارس متوسطه دولتی و غیردولتی غیرهمجنس 200 متر از مبادی ورودی آن ها می باشد و حدفاصل مراکز آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل شعاع دسترسی و حدفاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ابلاغ کرد

دستورالعمل شعاع دسترسی و حدفاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ابلاغ کرد