مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-27سياسي

3313 مددجو از خدمات مشاوره کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی 10 ماهه نخست امسال سه هزار و313 مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری و غیرحضوری دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی ملک پور بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره های گروهی و فردی و براساس رده های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مشاوره و راهنمایی گروهی با رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: طی این مدت یک هزار و 329 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در دوره های آموزش گروهی با رعایت فاصله اجتماعی شرکت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایجاد امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی به صورت غیرحضوری را از دیگر خدمات این نهاد عنوان و بیان کرد: در طول این مدت یک هزار و 984 مددجو به صورت فردی با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا به صورت تلفنی خدمات مشاوره دریافت کرده اند.

ملک پور با اشاره به ارائه این خدمات از طریق شبکه های مجازی و برگزاری دوره های عمومی ویژه مددجویان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه های مجازی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3313 مددجو از خدمات مشاوره کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند

3313 مددجو از خدمات مشاوره کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند