مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-27سياسي

چرا خانواده های خدمه سانچی، فوت آنها را قبول ندارند؟


دلیل مهمی که خانواده های خدمه سانچی فوت را قبول ندارند، به بیش از هزار و 200 تماسی بازمی گردد که در آن تماس ها، فرد تماس گیرنده از خصوصی ترین شماره ها تماس گرفته بود یا در زمان مکالمه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: خانواده های خدمه سانچی سرانجام توانستند اولین گام مهم قانونی برای اثبات خطای دولت و شرکت ملی نفت کش را در اعلام فوت خدمه سانچی به اثبات برسانند.

بر اساس رأی قاضی رضا احمدی فیروزجایی در شعبه 115 دادگاه عمومی حقوقی مجتمع شهید باهنر تهران، گواهی های فوتی که از سوی سازمان ثبت احوال کل کشور صادر شده بود، خلاف قانون شناخته و ابطال شد.

به این ترتیب، مطابق استدلال دادگاه شعبه 115 از مجتمع شهید باهنر تهران، هیچ کدام از دلایل و ادله ای که شرکت ملی نفت کش ایران، سازمان ثبت احوال کل کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادگاه ارائه داده بودند تا نشان دهند گواهی فوت را درست صادر کرده اند، مورد پذیرش دادگاه قرار نگرفت و قاضی تمام استدلال های آنها را مردود اعلام کرد و دلایل قانونی وکلای خانواده های خدمه سانچی را پذیرفت.

بر این اساس، رأی به ابطال گواهی های فوت 9 نفر از خدمه کشتی سانچی صادر شد که با گذشت 20 روز از صدور رأی، با توجه به آنکه اعتراضی صورت نگرفت، رأی قطعی و لازم الاجرا شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خانواده های خدمه سانچی، فوت آنها را قبول ندارند؟

چرا خانواده های خدمه سانچی، فوت آنها را قبول ندارند؟