مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-27سياسي

2034/شهید فضل الله احمدوند: منتظران قائم باید در مقابل ظلم به پا خیزند


شهید فضل الله احمدوند در وصیت نامه خود آورده است: ای کسانی که منتظر ظهور مهدی موعود (عج) هستید و انتظار ظهور آن آقا را می کشید فقط به دعا کردن و مسجد رفتن اکتفاء نکنید بلکه به پا خیزید و در مقابل ظلم قیام کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید فضل الله احمدوند: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود به ارواح مطهر تمامی شهدا و درود خدا بر رادمردان جبهه جنگ حق علیه باطل و سنگربانان مکتب تهذیب و رسالت و درود بر یاران راستین و سرخ پیکران نیک آیین آنانکه جهاد را بر سکوت و قیام را بر قعود امتیاز بخشیدند و اسطوره های مقاومت و ایثار گردیدند، ما راهیان راه سرخ شیرمردانی هستیم که بر امامشان لبیک وار پاسخی خونین گفتند و با قلم خون بر لوح خاک نقش حقانیت و حریت ترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2034/شهید فضل الله احمدوند: منتظران قائم باید در مقابل ظلم به پا خیزند

2034/شهید فضل الله احمدوند: منتظران قائم باید در مقابل ظلم به پا خیزند