مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-27سياسي

ایران همانند گذشته در کنار ملت سوریه خواهد ماند


سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با مقام های سوری تاکید که جمهوری اسلامی ایران همانند مرحله گذشته، در بازسازی اقتصادی و همکاری های فرهنگی در کنار دولت و ملت سوریه خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که در چارچوب همکاری های دو جانبه ایران و سوریه در حوزه های دیپلماسی عمومی، رسانه ای و فرهنگی به آن کشور سفر کرده بود، علاوه بر ملاقات بامقامات سوری، در نشست ها و جلسات اندیشکده ای، رسانه ای و نخبگانی شرکت کرد.

در خلال این سفر، خطیب زاده با فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و در مورد آخرین وضعیت روابط دو کشور و همکاری های فرهنگی و رسانه ای بین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر خارجه سوریه بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشور در حوزه فرهنگی و رسانه ای تاکید نمود.

خطیب زاده در ادامه دیدارهای خود، با وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ، وزیر علوم و خانم دکتر بثینه شعبان، مشاور ارشد رییس جمهوری سوریه دیدار نمود.

در این ملاقات ها، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های فرهنگی و رسانه ای دو کشور، از مقاومت مردم سوریه در گذار از مرحله مقاومت نظامی در برابر تروریزم ابراز خوشحالی کرده و تاکید نمود که جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همانند گذشته در کنار ملت سوریه خواهد ماند

ایران همانند گذشته در کنار ملت سوریه خواهد ماند