مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-27سياسي

هم افزایی و مشارکت گروهی لازمه توسعه هرمزگان است


رییس جدید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال برنامه ریزی و رایزنی دیدار و و برطرف کردن مشکلات استان از طریق وزرا و مسئولان کشوری در مجمع نمایندگان هرمزگان هستیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس جدید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال برنامه ریزی و رایزنی دیدار و و برطرف کردن مشکلات استان از طریق وزرا و مسئولان کشوری در مجمع نمایندگان هرمزگان هستیم.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: ضرورت هم افزایی و همدلی و مشارکت گروهی در توسعه استان هرمزگان بیش از پیش احساس می شود.

وی با بیان اینکه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی وفاق و همدلی مناسب در جهت پیشبرد گروهی امور در مجمع نمایندگان هرمزگان شکل گرفته است، تصریح کرد: باید مشکلات استان تقسیم بندی و در جهت پیگیری و برطرف کردن و ارائه نتیجه نهایی رایزنی و تقسیم کار صورت گیرد که در مجمع نمایندگان این امر محقق خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور حتم از طرق رایزنی و برگزاری نشست با مسئولان کشوری به ویژه وزرا و کابینه دولت به طور حتم در تسهیل امور و مشکلات استان می توان موثرتر واقع شد، خاطرنشان کرد: هر پنج نماینده استان هرمزگان در این مدت با برنامه و اهداف مشخص پا به عرصه گذاشته اند تا در نهایت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی و مشارکت گروهی لازمه توسعه هرمزگان است

هم افزایی و مشارکت گروهی لازمه توسعه هرمزگان است