مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-27پزشكي

حال عمومی دریافت کنندگان واکسن کرونا در گناباد خوب است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: حال عمومی تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا که در گناباد واکسینه شدند، خوب است و خوشبختانه این افراد مشکل خاصی وجود ندارد.

- جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سهمیه اول توزیع واکسن کرونا که در کل کشور توزیع شد، سهم گناباد 15 دوز واکسن بود که در فاز اول، 15 نفر از همکاران اعم از پزشکان و پرستارانی که به طور مستقیم با بیماران کووید 19 در ارتباط هستند از جمله همکارانی که در بخش ای سی یو مشغول به کار هستند واکسینه شدند و در فاز دوم نیز این واکسن به بقیه همکاران تزریق خواهد شد.

باذلی اظهار کرد: اولین سری واکسن کووید 19 در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد در 26 بهمن ماه انجام شد و در حال حاضر،حال عمومی تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا در شهرستان گناباد خوب است و خوشبختانه مشکل خاصی نداریم.

باذلی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود 570 نفر از کادر درمان شهرستان گناباد به بیماری کرونا مبتلا شدند که این تعداد حدود 25 درصد کل کادر درمان است و خوشبختانه در بین این افراد مریض بدحال یا فوت ناشی از کرونا نداشتیم فقط یک مورد فوت با تست مثبت داشتیم اما هنوز شهید سلامت اعلام نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال عمومی دریافت کنندگان واکسن کرونا در گناباد خوب است

حال عمومی دریافت کنندگان واکسن کرونا در گناباد خوب است