مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:252021-02-27سياسي

دادستان: عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کرمانشاه باید تنگ شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن و اجراییات شهرداری باید نسبت به شناسایی و پلمب خانه مسافرهای غیرمجاز اهتمام بیشتری در ایام پیش بودن تعطیلات نوروز داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، اظهار داشت: باتوجه به اینکه امسال هم به مانند سال گذشته بنا به دستورالعمل ستاد مقابله با بیماری هستند که باید برخورد جدی لازم با آن ها انجام گیرد.

وی با تاکید براینکه میراث فرهنگی استان باید برنامه ای برای معرفی خانه مسافرهای مجاز به مسافرینی که به ضرورت سفر می کنند داشته باشد، عنوان کرد: به عنوان یک راهکار شهرداری می تواند در ایام پیک سفر مکانی را در اختیار میراث فرهنگی  قرار دهد تا نسبت به راهنمایی مسافرین به سمت خانه مسافرهای مجاز اقدام کند.

دادستان کرمانشاه در پایان، متذکر شد: از هم اکنون همه دستگاه های ذی ربط برای مقابله با تشدید شیوع بیماری کرونا در ایام پیش رو تلاش لازم را داشته باشند تا زحمات و مجاهدت های مدافعان جبهه سلامت استان با کم کاری ها و بی توجهی ها به هدر نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کرمانشاه باید تنگ شود

دادستان: عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در کرمانشاه باید تنگ شود