مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:202021-02-27اقتصادي

تعطیلی و تعدیل نیرو صنف عکاس و فیلمبردار جیرفت را تهدید می کند


رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران جیرفت گفت: بخش زیادی از فعالان صنف به سمت تعطیلی واحد صنفی و اخراج کارکنان خود پیش رفتند و این مسئله صنف عکاس و فیلمبردار شهرستان را تهدید می کند.

- ایسنا/کرمان رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران جیرفت گفت: بخش زیادی از فعالان صنف به سمت تعطیلی واحد صنفی و اخراج کارکنان خود پیش رفتند و این مسئله صنف عکاس و فیلمبردار شهرستان را تهدید می کند.

علیرضا فرخی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با ابراز نگرانی از موازی کاری بسیاری از ادارت، سازمان ها، مراکز دولتی و نیمه دولتی در امور مربوط به صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت گفت: مشکلاتی فراتر از شیوع کرونا دامن گیر صنف عکاسان و فیلمبرداران شده که حمایت قاطع مسئولین شهرستان را می طلبد.

وی با این توضیح که موازی کاری در امور مربوط به این صنف باعث شده همکاران ما با دشواری های زیادی مواجه شوند، افزود: متاسفانه ورود به ناحق مراکز متعدد به ویژه دفاتر پیشخوان دولت، اداره پست، پلیس+10 و بعضی از ادارات و ارگان های دولتی به امور مربوط به این صنف از یک طرف و شیوع بیماری کرونا از طرفی دیگر، این صنف را به نابودی کشانده است.

فرخی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مدتی است که بر دوش بسیاری از اعضاء زیرمجموعه این اتحادیه سنگینی کرده و آنها را وادار به تعطیلی واحد صنفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی و تعدیل نیرو صنف عکاس و فیلمبردار جیرفت را تهدید می کند

تعطیلی و تعدیل نیرو صنف عکاس و فیلمبردار جیرفت را تهدید می کند