مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:002021-02-27سياسي

مجلس شاکله بودجه 1400 را به هم نمی ریزد/ ادغام یارانه ها بعید است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس دنبال این نیست که شاکله بودجه را به هم بریزد و ما معتقد هستیم که مجلس باید کاملا حساب شده بودجه را بررسی و تصویب کند تا مشکلات کشور حل شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست، زهرا علیدادی؛ می گوید اصلاح ساختار بودجه بحثی گسترده و طولانی مدت است و اینگونه نیست که روزی به پایان برسد و باید همیشه در این راه گام برداریم.

همراهی دولت با مجلس را از عوامل ضروری تحقق اصلاح ساختار بودجه می داند و تاکید می کند که مردم هم باید ظرفیت پذیرش جراحی های بزرگ اقتصادی را داشته باشند.

اقدام مجلس در رد کلیات بودجه جهت اعمال اصلاحات از سوی دولت را امری مثبت تلقی می کند و می گوید اگر این اصلاحات در بودجه انجام نمی شد، در سال آینده تورم افسارگسیخته ای در کشور به وجود می آمد.

برخلاف صحبت های رییس جمهور که مدام به مجلس توصیه می کند تا در جریان بررسی بودجه شاکله آن را تغییر ندهند، می گوید مجلس دنبال این نیست که شاکله بودجه را به هم بریزد و ما می خواهیم کاملاً حساب شده بودجه را بررسی و تصویب کنیم تا مشکلات کشور حل شود.

حذف ارز 4200 تومانی را به صلاح کشور نمی داند و می گوید که الان وقت این کار نیست و مردم طاقت تورم و فشار اقتصادی بیشتر را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شاکله بودجه 1400 را به هم نمی ریزد/ ادغام یارانه ها بعید است

مجلس شاکله بودجه 1400 را به هم نمی ریزد/ ادغام یارانه ها بعید است