مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 03:202021-02-26بين الملل

عربستان محتوای گزارش سیا درباره مرگ قاشقجی را رد کرد


وزارت امور خارجه عربستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیا در مورد قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی به شدت این گزارش را رد و آن را نتیجه استنباط نادرست دانست! - وزارت امور خارجه عربستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیا در مورد قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی به شدت این گزارش را رد و آن را نتیجه "استنباط نادرست" دانست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای در واکنش به این گزارش اعلام کرد که ریاض به طور قاطع نتیجه این گزارش را که توهین آمیز و بر پایه استنباط نادرست در مورد نظام پادشاهی است، رد می کند .

همچنین عربستان مدعی شد که این گزارش به هیچ وجه قابل قبول نیست و شامل مجموعه ای از اطلاعات و سایر نتیجه گیری های غیرواقعی است.

جمعه ، دفتر مدیر اطلاعات ملی در ایالات متحده خلاصه ای از گزارش سیا را منتشر کرد که محتوای آن تاکید دارد محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان با ربودن یا کشتن خاشقجی موافقت کرده است.

در این گزارش آمده است: ما چنین ارزیابی می کنیم که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی نقشه عملیاتی برای دستگیری یا کشتن جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی در استانبول ترکیه را تأیید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان محتوای گزارش سیا درباره مرگ قاشقجی را رد کرد

عربستان محتوای گزارش سیا درباره مرگ قاشقجی را رد کرد