مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 02:502021-02-26اجتماعي

رسیدگی به 21 فقره پرونده قاچاق چوب در زنجان


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 21 پرونده قاچاق چوب در 10 ماهه گذشته از سال جاری به این اداره کل ارجاع شده که جریمه نقدی 2 میلیارد و 517 میلیون ریالی برای این پرونده ها در نظر گرفته شده است.

- رضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس قانون نحوه اعمال ، مرتکبان جرائم قطع اشجار جنگلی و قاچاق چوب، هیزم و زغال مستحصله نمی شوند و با مرتکبان این گونه جرائم طبق قانون سابق رفتار خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در رابطه با پرونده های وارده در حوزه قاچاق چوب، گفت: بر اساس قانون، بدون اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی و یا اداره کل حفاظت محیط زیست، برش و حمل چوب ها ممنوع است.

وی ادامه داد: در صورت کشف محموله قاچاق در استان، متخلف علاوه بر ضبط کالا حسب مورد تا سه برابر کالای کشف شده جریمه و عندالزوم ضبط خودرو به نفع دولت محکوم می شود.

مظفری تصریح کرد: طی 10 ماهه سال گذشته 18 فقره پرونده الوار به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که با 16 درصد رشد، این میزان به 21 پرونده در 10 ماهه گذشته از سال جاری رسیده که جریمه نقدی 2 میلیارد و 517 میلیون ریالی برای این پرونده ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از وصول جریمه 2 میلیارد و 170 میلیون ریالی قاچاق لوازم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 21 فقره پرونده قاچاق چوب در زنجان

رسیدگی به 21 فقره پرونده قاچاق چوب در زنجان