مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 02:202021-02-26سياسي

درخواست مجمع نمایندگان استان اصفهان برای فعالیت مجدد طرح انتقال آب بهشت آباد


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهور از وی درخواست کرد با توجه به تهیه پیوست محیط زیستی طرح انتقال آب بهشت آباد دستور لازم برای فعالیت مجدد این پروژه را صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور نامه ای خطاب به رییس جمهور از وی خواست با توجه به رفع موانع زیست محیطی طرح سرچشمه زاینده رود و حوضه آبریز آن موجب گردیده تا حقابه داران و کسانی که از دیر زمان از حیث قانونی و شرعی مالک آب زاینده رود می باشند از آن محروم شوند.

در ادامه این نامه تصریح شده است:دولت محترم بابت جبران برداشت ها طرح انتقال آب بهشت آباد را  قریب بیست سال است کلید زده ولی با کمال تاسف مدتی است سازمان حفاظت از محیط زیست به بهانه عدم وجود پیوست محیط زیستی این طرح را متوقف نموده و اکنون پس از پاسخگویی به همه سوالات این سازمان و مهیا شدن پیوست مذکور هنوز در صدور این مجوز تعلل می ورزد.

در پایان نامه آمده است: مستدعی است با توجه به اینکه از قرار مسموع تصمیم و صدور مجوز محیط زیستی طرح انتقال آب بهشت آباد به ریاست جمهوری محترم سپرده شده است، شایسته است دستور فرمایید نسبت به صدور مجوز لازم اقدام گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجمع نمایندگان استان اصفهان برای فعالیت مجدد طرح انتقال آب بهشت آباد

درخواست مجمع نمایندگان استان اصفهان برای فعالیت مجدد طرح انتقال آب بهشت آباد