مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 02:152021-02-26ورزشي

شیما صفایی: شانس المپیکی شدن را دارم/ بازیکنان ترکیه شبیه رقبایمان هستند


ملی پوش تنیس روی میز زنان ایران می گوید کسب سهمیه المپیک توکیو دور از دسترس نیست و باید از فرصتی که برای حضور در مسابقات انتخابی در اختیار دارد، - ملی پوش تنیس روی میز زنان ایران می گوید کسب سهمیه المپیک توکیو دور از دسترس نیست و باید از فرصتی که برای حضور در مسابقات انتخابی در اختیار دارد، حداکثر استفاده را ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات جهانی انتخابی المپیک 24 تا 27 اسفند ماه و مسابقات آسیایی انتخابی المپیک 28 تا 30 اسفند به میزبانی قطر برگزار می شود و قرار است از ایران ندا شهسواری و شیما صفایی به این مسابقات اعزام شوند تا شانس خود را برای کسب سهمیه بازی های توکیو امتحان کنند.

تیم ملی مدتی است که سومین اردوی خود را آغاز کرده و طی روزهای آینده چند بازیکن ترکیه به عنوان حریف تمرینی به این اردو اضافه می شوند.

شیما صفایی در مورد وضعیت آمادگی خود برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به ایسنا گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات تا حدودی افت کردم اما توانستم نسبت به بقیه بازیکنان ایران خودم را آماده تر نگه دارم، چون در لیگ مسابقات را بردم و متوجه شدم که حریفانم بیشتر از من افت کرده اند.

با این حال در اردوی سوم نسبت به قبل آماده تر هستم و به نظرم می توانم نتیجه خوبی کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیما صفایی: شانس المپیکی شدن را دارم/ بازیکنان ترکیه شبیه رقبایمان هستند

شیما صفایی: شانس المپیکی شدن را دارم/ بازیکنان ترکیه شبیه رقبایمان هستند