مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-26پزشكي

کاهش محسوس استفاده از ماسک در قم/ تدوین برنامه إعمال محدودیت در برخی مناطق استان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به کاهش محسوس آمار استفاده از ماسک و همچنین آلوده تر بودن برخی مناطق شهر و استان از نظر کرونا نسبت به دیگر مناطق، - سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که بر اساس نقشه حرارتی وزارت بهداشت، استان قم در رتبه سی اُم در بین 31 استان کشور از نظر بروز بیماری کووید19 است اظهار کرد: خوشبختانه قم جزو 4 مرکز استان با وضعیت آبی است و در کنار شهرهای زاهدان، کرمانشاه و بندرعباس قرار دارد.

وی افزود: البته مسئله نگران کننده این است که میانگین مراجعه روزانه به مراکز 9 گانه بهداشت و همچنین پذیرش روزانه و بستری در روزهای اخیر روندی افزایشی و البته خفیف را نشان می دهد، به بیان دیگر میزان مثبت شدن نمونه گیری ها در چند روز اخیر از 10.

8 درصد به 11.

4 درصد رسیده است.

رییس مرکز بهداشت استان قم همچنین به آلوده تر بودن برخی مناطق استان در موضوع ها و بانک ها از جمله مواردی هستند که آخرین ارزیابی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها، عددی کمتر از 75 درصد را نشان می دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در عین حال درباره استفاده از ماسک در بین مردم استان نیز اذعان کرد: آخرین آمار بیانگر آن است که متأسفانه حداقل 38 درصد عموم مردم استان از ماسک استفاده نمی کنند، ضمن آن که میزان استفاده از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس استفاده از ماسک در قم/ تدوین برنامه إعمال محدودیت در برخی مناطق استان

کاهش محسوس استفاده از ماسک در قم/ تدوین برنامه إعمال محدودیت در برخی مناطق استان