مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-26اجتماعي

خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می شود


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه مانند سایر مناطق زلزله زده جبران می شود.

- کیامرث حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه افزود: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل این عزیزان خسارت وارد شده است حضور میدانی دراین مناطق داشتیم و از نزدیک مشکلات را بررسی کردیم.

وی با ییان اینکه همه ی دستگاه های خدمات رسان برای کمک به زلزله زدگان پای کار هستند تصریح کرد: منازلی که نیاز به احداث دارند تخریب و بازسازی می شوند و تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات حضور داشته اند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزیابی می کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار توصیه های لازم درمورد رسیدگی به روستاها داده شد و با همت مسئولان و همکاری مردم عزیز هرچه سریع تر منازلی که نیاز به تخریب دارند بازسازی واحداث می شوند و منازلی که نیاز به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده و کمک های بلاعوض و تسهیلات به مردم پرداخت شوند.

حاجی زاده در بازدید از روستاها تاکید کرد: درخصوص زیرساخت هایی که در روستاهای بازدیدشده مشاهده شد، دو مورد جاده های روستایی مشکل داشتند که با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می شود

خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه جبران می شود