مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 16:102021-02-26سياسي

پاسخ جهانگیری به کاندیداتوری در انتخابات 1400 چه بوده است؟


عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می گوید: جهانگیری تا این لحظه برای نامزد شدن اعلام موافقت نکرده؛ می گوید تمرکز روی من به مصلحت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اصلاح طلبان از معرفی نامزد ذاتی خود محروم شوند ممکن است کسی که از نظر مواضع به ما نزدیکتر باشد را حمایت کنیم؛ علی لاریجانی از جمله چهره هایی است که می توان درباره او بحث کرد و تصمیم گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اصلاح طلبان از معرفی نامزد ذاتی خود محروم شوند ممکن است کسی که از نظر مواضع به ما نزدیکتر باشد را حمایت کنیم؛ علی لاریجانی از جمله چهره هایی است که می توان درباره او بحث کرد و تصمیم گرفت.

محمد عطریانفر درباره برنامه انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: همت اولیه کارگزاران این است که در یک اجماع همه جانبه به محوریت سیدمحمد خاتمی بتوانیم به شخصیتی جامع الاطراف که حداقل سه ویژگی مهم را دارا باشد، برسیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در توضیح سه شرط فوق، گفت: فرد مورد نظر باید از سوی جامعه به عنوان چهره ای مثبت و موجه شناخته شود و مردم نسبت به او توافق نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ جهانگیری به کاندیداتوری در انتخابات 1400 چه بوده است؟

پاسخ جهانگیری به کاندیداتوری در انتخابات 1400 چه بوده است؟