مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-26سياسي

طرح های توسعه تحول دیجیتال فولاد مبارکه آغاز شد


برای نجات اقتصاد باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنیم، زیرا پولی که برای این امر خرج می شود هزینه نیست، بلکه سرمایه است.

- ایسنا/اصفهان رییس دفتر جمهور گفت: برای نجات اقتصاد باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنیم، زیرا پولی که برای این امر خرج می شود هزینه نیست، بلکه سرمایه است.

محمود واعظی امروز (جمعه-8 اسفند ماه) در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد مبارکه و آغاز طرح های توسعه تحول دیجیتال فولاد مبارکه اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا مجموعه بزرگی که در کشور در راستای تولید و اشتغال خدمت می کند حفظ شود و به دلیل مسائل سیاسی و رقابت قربانی نشود.

وی با بیان اینکه بیش از آنچه انتظار داریم نیروی انسانی متخصص داخلی داریم که می توانند تحولاتی در جامعه به وجود آورند، افزود: در سال 1392 کشور حدود 55 شرکت دانش بنیان داشت، اما در حال حاضر بیش از 5500 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه به تازگی هلدینگ چهارم فولاد مبارکه که مالی است تاسیس کردیم، گفت: حدود 10 شرکت سبدگردان، کارگزاری، بیمه، بانک و صرافی را تاسیس می کنیم، به گونه ای که برای تعریف مالی پروژه های فولاد مبارکه با مشکل مواجه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه تحول دیجیتال فولاد مبارکه آغاز شد

طرح های توسعه تحول دیجیتال فولاد مبارکه آغاز شد