مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-26سياسي

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با قوام بیشتر استمرار یابد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: بر اساس منشوری که حضرت امام (ره) ترسیم کردند، اگر بخواهیم عزت و کرامت خانواده ها را ببینیم باید توانمندسازی آنها در امداد را در سه ضلع توانمندسازی فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذزافشان امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد بیان کرد: مکتب امام مکتب رهایی بخش و ضربتی صاحب گاز شدند.

وی اضافه کرد: بیش از 5 هزار سرویس بهداشتی و حمام از دی ماه امسال تا امروز احداث یا استانداردسازی شده است و بنا داریم این تعداد را تا پایان سال به بیش از 7 هزار سرویس بهداشتی و حمام برسانیم.

بذرافشان یادآور شد: همچنین تفاهم نامه ای با استاندار و فرمانده سپاه فجر استان برای احداث 5 هزار واحد مسکونی در سال 1400 و سه هزار و 280 واحد مسکونی دیگر با راهبری فرماندهی سپاه فجر فارس ، بنیاد مستضعفان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بنیاد مسکن و کمیته امداد انشاالله در دستور کار است.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: بیش از هزار و 800 واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر امسال در نیمه دوم سال کلید خورد و در بهار سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال که رکن اصلی ما توانمند سازی است، امروز افتخار می کنیم مددجوهای کمیته امداد در صادرات محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با قوام بیشتر استمرار یابد

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با قوام بیشتر استمرار یابد