مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-26پزشكي

کرونا جان بیش از 1300 اردبیلی را گرفت/برنامه ریزی مسافرت ممنوع


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل بیش از یک هزار و 300 نفر از هم استانی ها جانشان را به خاطر ابتلا به کرونا از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا اظهار کرد: بیش از یکسال است که با این بیماری گریبان گیر هستیم و با کمک کادر درمان و مردم، در حال حاضر وضعیت استان زرد است که جا دارد از پرستاران، پزشکان، کادر درمان، کارکنان بهداشتی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و تمام عزیزانی که شبانه روزی برای سلامت مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از استاندار، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، نیروهای بسیج و سپاه، هلال احمر، شهرداری و همه سازمان هایی که در طول بیش از سه ماه فعالیت طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشته و برای کنترل بیماری در سطح جامعه تلاش کردند، قدردانی کنیم.

حبیب زاده با اشاره به اینکه تاکنون سه پیک بیماری کرونا را رد کرده ایم، تصریح کرد: پیک اول بیماری در 13 و 14 فروردین، پیک دوم در اول مرداد ماه و پیک سوم در اول آذرماه روی داد که هر پیک سخت تر از پیک قبلی بود و باعث مرگ و میر تعدادی از عزیزانمان شد و تاکنون حدود 1300 نفر از هم استانی هایمان را به دلیل این بیماری منحوس از دست داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان بیش از 1300 اردبیلی را گرفت/برنامه ریزی مسافرت ممنوع

کرونا جان بیش از 1300 اردبیلی را گرفت/برنامه ریزی مسافرت ممنوع