مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-26اقتصادي

دوران حرف، قول و وعده تمام شده است/ وضعیت اداره کشور باید تغییر کند


دولت مسئولیت نان و آب و رفاه اجتماعی مردم را بر عهده دارد و هیچ دولتی نباید در راه عمل به این مسئولیت بهانه بیاورد و دیگر دوران حرف و قول و وعده تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست سردار رستم قاسمی وزیر اسبق نفت، با نخبگان و کارکنان صنعت نفت استان کرمانشاه، در محل سالن جلسات هتل آزادگان برگزار شد.

قاسمی در این نشست پس از استماع نظرات و دیدگاه های حاضرین، اظهار کرد: استان های مرزی باید جزو آبادترین نقاط کشور باشند ولی متأسفانه آنها به آنچه که حقشان است نرسیده اند.

  وی با اشاره به عدم خودباوری برخی از مسئولان، گفت: هدف از ایجاد قرارگاه خاتم الانبیا این بود که با استفاده از افرادی که در جنگ از کشور دفاع کردند، کشور ساخته شود.

وی با اشاره به طرح های بزرگ و پروژه هایی که توسط نیروهای داخلی در زمینه هایی همچون سدسازی و بندرسازی در کشور انجام گرفته، گفت: با اصرار بر توانمندی های داخلی ثابت شد که  ایرانیان ظرفیت های بسیار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه ایران یک کشور ثروتمند از نظر منابع انرژی و معادن است، گفت: تنها در 12 درصد از مساحت کشور مطالعات معدنی صورت گرفته و اگر ظرفیت های کشور بالفعل شوند نفت تنها یکی از منابع درآمدی کشور است و منابع درآمدی متعددی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران حرف، قول و وعده تمام شده است/ وضعیت اداره کشور باید تغییر کند

دوران حرف، قول و وعده تمام شده است/ وضعیت اداره کشور باید تغییر کند