مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-26اقتصادي

ضعف مدیریت و عدم تنظیم بازار علت گرانی است


امام جمعه اصلاندور علت گرانی در جامعه را ضعف مدیریت،عدم تنظیم بازار و ناانصافی بازاریان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به گرانی افسار گسیخته در بازار، اظهار کرد: متاسفانه هر فردی روی کالاها قیمت می گذارد و باعث نوسان در بازار می شود.

وی با اشاره به تورم 50 درصدی ماه گذشته افزود: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز واقع شده ایم، قیمت اجناس روز به روز افزایش یافته و گرفتاری برای مردم به وجود آمده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز علت افزایش قیمت ها را ضعف مدیریت و عدم تنظیم بازار توسط مسؤولان و بی انصافی برخی بازاریان عنوان کرد و گفت: متاسفانه مسؤولان بهبودی اقتصاد کشور را به برخی تغییرات بین  المللی و برجام معطل کردند و امروز شاهد افزایش گرانی در بازار هستیم.

وی ناهماهنگی بین مسؤولان برای کنترل قیمت ها را یکی دیگر از علت های گرانی عنوان کرد و از مسؤولان خواست نسبت به کنترل بازار به خصوص در آستانه عید اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر به فضایل و زندگانی آن امام اشاره و بر الگوگیری از سیره و روش ائمه اطهار(ع) تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریت و عدم تنظیم بازار علت گرانی است

ضعف مدیریت و عدم تنظیم بازار علت گرانی است