مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-26اقتصادي

نرخ غیرواقعی ارز از رخدادهای تلخ دولت است


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت هیچگاه به دنبال گران کردن ارز نبوده،نوشت: قیمت بالای ارز و نرخ غیرواقعی آن یکی از موانع مهم اداره کشور ویکی از رخدادهای تلخ در دوران مسئولیت دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمود وعظی رییس دفتر رییس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در گفت وگوی صمیمانه دیشب با فعالان بخش خصوصی استان اصفهان، بخشی از عرایضم به دلیل برداشت یا انعکاس ناقص، متاسفانه دچار تحلیل نادرست در فضای رسانه ای شده است.

وی تاکید کرد: آنچه در تشریح شرایط بسیار دشوار جنگ اقتصادی در سه سال گذشته در این جلسه بیان شد، ناظر به شدت تحریم ها، فشار حداکثری و کم وکیف محدودیت هایی بود که به اقتصاد کشور تحمیل شد و پیامدهای نامیمونی همچون افزایش نرخ ارز را به دنبال داشت.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه بی تردید گرانی ارز در آن مقطع، نتیجه فشارهای تاریخی و کم سابقه بر اقتصاد ایران بوده و مقصود بنده نیز این بود که دولت علی رغم اینکه معتقد بود قیمت واقعی ارز هرگز و هرگز 25 تا 27 هزار تومان نیست، آورده است: اما با مقاومت و تحمل تبعات تحمیلی و ظالمانه ی تحریم ها، کشور را اداره کرده و در برابر اراده دولت ترامپ برای فروپاشی اقتصاد ایران، ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ غیرواقعی ارز از رخدادهای تلخ دولت است

نرخ غیرواقعی ارز از رخدادهای تلخ دولت است