مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-26سياسي

توجه به تربیت قرآنی نوجوانان از اهداف اصلی «طرح ملی تلاوت شباب الرضا» است


رییس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری نهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) خبر داد و گفت: آموزش و تربیت قرآنی نوجوانان به صورت همزمان از اهداف اصلی طرح ملی تلاوت شباب الرضا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مسابقات شوق تلاوت چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت با حضور نخبگان طرح ملی تلاوت شباب الرضا طی روز های 11 و 12 اسفند در جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری مسابقات شوق تلاوت با هدف سنجش و آموزش قاریان نوجوان حجت الاسلام سید مسعود میریان رییس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت وگو با فارس در خصوص این مسابقات گفت: این رقابت ها با هدف سنجش و تشویق نخبگان طرح ملی تلاوت شباب الرضا برگزار می شود و طی آن نفرات برتر طرح با حضور در این مسابقات مورد سنجش و آموزش قرار می گیرند.

زیرا به جز مسابقات کارگاه های آموزشی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی درباره طرح ملی تلاوت شباب الرضا گفت: ثبت نام نهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا ، از مهرماه سال جاری در سراسر کشور از طریق بستر فضای مجازی آغاز شد که دوره پیش نیاز آن در آذر و دی ماه انجام پذیرفت و ترم یک این طرح نیز از بهمن ماه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تربیت قرآنی نوجوانان از اهداف اصلی «طرح ملی تلاوت شباب الرضا» است

توجه به تربیت قرآنی نوجوانان از اهداف اصلی «طرح ملی تلاوت شباب الرضا» است