مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-26اقتصادي

واکنش واعظی به تحلیل اظهاراتش در مورد نرخ ارز در کشور


محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور نوشت: «مقصود بنده نیز این بود که دولت علی رغم اینکه معتقد بود قیمت واقعی ارز هرگز و هرگز 25 تا 27 هزار تومان نیست، - محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور نوشت: مقصود بنده نیز این بود که دولت علی رغم اینکه معتقد بود قیمت واقعی ارز هرگز و هرگز 25 تا 27 هزار تومان نیست، اما با مقاومت و تحمل تبعات تحمیلی و ظالمانه ی تحریم ها، کشور را اداره کرده و در برابر اراده ی دولت ترامپ برای فروپاشی اقتصاد ایران، ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: در گفت وگوی صمیمانه دیشب با فعالان بخش خصوصی استان اصفهان، بخشی از عرایضم به دلیل برداشت یا انعکاس ناقص، متاسفانه دچار تحلیل نادرست در فضای رسانه ای شده است.

آنچه در تشریح شرایط بسیار دشوار جنگ اقتصادی در سه سال گذشته در این جلسه بیان شد، ناظر به شدت تحریم ها، فشار حداکثری و کم وکیف محدودیت هایی بود که به اقتصاد کشور تحمیل شد و پیامدهای نامیمونی همچون افزایش نرخ ارز را به دنبال داشت.

بی تردید گرانی ارز در آن مقطع، نتیجه فشارهای تاریخی و کم سابقه بر اقتصاد ایران بوده و مقصود بنده نیز این بود که دولت علی رغم اینکه معتقد بود قیمت واقعی ارز هرگز و هرگز 25 تا 27 هزار تومان نیست، اما با مقاومت و تحمل تبعات تحمیلی و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش واعظی به تحلیل اظهاراتش در مورد نرخ ارز در کشور

واکنش واعظی به تحلیل اظهاراتش در مورد نرخ ارز در کشور