مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-26اجتماعي

ترافیک سنگین در آزادراه کرج -قزوین


مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در جاده های شمال و دیگر جاده ها بارش و مداخلات جوی خاص نداریم، از بارش پراکنده باران در برخی از محور های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت تردد در محور های تهران-شمال بیان کرد : در حال حاضر تردد روان در محورهای، فیروزکوه، هراز و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت داریم.

وی در تشریح وضعیت ترافیکی سایر محور ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* آسمانی صاف در اغلب جاده های کشور وی با بیان اینکه در جاده های شمال و دیگر جاده ها بارش و مداخلات جوی خاص نداریم، از بارش پراکنده باران در برخی از محور های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

* آزادراه تهران -کرج با 117 هزار تردد پرترددترین جاده کشور آشوری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج -قزوین

ترافیک سنگین در آزادراه کرج -قزوین