مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-26اجتماعي

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود


کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمالی بر روی دریا، سواحل استان عمدتاً در قسمت های مرکزی و جنوبی به نسبت مواج و متلاطم است.

وی اضافه کرد: همچنین از اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو، با نفوذ تدریجی سامانه ناپایداری به استان، بر پوشش ابرها در آسمان افزوده خواهد شد.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تقویت فعالیت این سامانه طی روز دوشنبه، وقوع بارش پراکنده و خفیف باران به همراه وزش باد پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده در استان بوشهر آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 34 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در نواحی مرکزی و جنوبی 12 تا 40 و در فراساحل جنوبی 16 تا 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین 60 تا 120 و در فراساحل مرکزی 150 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 و در فراساحل 120 تا 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود