مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-26سياسي

آخرین جزییات تشییع پیکر 5 شهید گمنام استان مرکزی اعلام شد


همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) پیکرهای مطهر پنج تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان می شود که جزییات این مراسم اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آخرین جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری 5 شهید گمنام و جزییات برگزاری مسابقه عکس شهید گمنام اعلام شد.

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) پیکرهای مطهر پنج تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان می شود که یک شهید در دانشگاه آزاد شهرستان ساوه، یک شهید در نیمور محلات، یک شهید در داودآباد، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان اراک و یک شهید هم در دانشگاه صنعتی اراک خاکسپاری خواهند شد.

مراسم شبی با شهدای گمنام جمعه از ساعت 19 در مصلی شهر اراک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود که صبح روز شنبه از ساعت 9 صبح تشییع خودرویی از مقابل مصلی بیت المقدس به سمت دانشگاه های مد نظر انجام خواهد شد.

در ساوه مراسم معنوی وداع با شهید بزرگوار روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده سید اسحاق علیه السلام با حضور مردم شهید پرور با رعایت اصول بهداشتی برگزار می گردد که ساعت 9:30 دقیقه صبح روز شنبه از میدان امام(ره) تشییع به صورت خودرویی و موتوری انجام پیکر این شهید والامقام پس از عبور از خیابان های شهر به سمت دانشگاه آزاد ساوه منتقل خواهد شد و در این مکان به خاک سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات تشییع پیکر 5 شهید گمنام استان مرکزی اعلام شد

آخرین جزییات تشییع پیکر 5 شهید گمنام استان مرکزی اعلام شد