مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-26سياسي

با افتتاح رینگ چهارم ترافیک انقلاب عمرانی در شهر اتفاق می افتد


مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان در حال احداث بود و تا قبل از پایان اسفند ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان در حال احداث بود و تا قبل از پایان اسفند ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

قدرت الله نوروزی امروز (جمعه 8 اسفندماه) در مراسم بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح آفتاب و خیابان های تابان و آسمان، با بیان اینکه تکمیل حلقه حفاظتی شمال شرق اصفهان و رفع مشکلات ترافیکی این محدوده آرزوی 30 ساله مسئولان و اصفهانی بود، اظهار کرد: از 80 کیلومتر حلقه حفاظتی شهر اصفهان، 50 کیلومتر آن در حریم و محدوده شهر اصفهان قرار دارد که از دو سال پیش با وجود سختی های بسیار این طرح را آغاز کردیم که سخت ترین قسمت اجرای پروژه آزادسازی است که در این مسیر سانت به سانت را خریداری و از دو روستا عبور کردیم.

وی افزود: پروژه رینگ چهارم از سمت خورزوق به سمت دولت آباد شش کیلومتر به صورت مورب طی سه سال گذشته احداث شده است که با انجام آن حداقل سالانه حدود 12 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست نمی دهند و این اقدام موجب کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتتاح رینگ چهارم ترافیک انقلاب عمرانی در شهر اتفاق می افتد

با افتتاح رینگ چهارم ترافیک انقلاب عمرانی در شهر اتفاق می افتد