مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-26سياسي

تلاش برای ممنوع کردن بازی اتومبیل دزدی بزرگ


یکی از اعضای مجلس نمایندگان محلی ایالت ایلینویز آمریکا در تلاش است فروش بازی های خشنی مانند اتومبیل دزدی بزرگ را ممنوع کند.

- جی پلاس؛ این نماینده مجلس نمایندگان محلی آمریکا معتقد است بازی های پربرخوردی مانند "اتومبیل دزدی بزرگ" یا جی تی ای (GTA) باعث افزایش آمار جرایم در ایالت ایلینویز و به خصوص بیشتر شدن موارد سرقت مسلحانه اتومبیل شده اند.

فارس نوشت: بازی جی تی ای یا Grand Theft Auto یکی از خشن ترین بازی های تولیدشده در آمریکاست که در قالب آن کاربر باید نقش گانگستری را بازی کند که با سرقت اتومبیل در خیابان ها و شلیک به مردم عادی، مأموریت های محول شده از سوی باندهای تبهکار را انجام داده و امتیاز کسب می کند.

این بازی به علت شدت بدآموزی تا به حال بارها با انتقادهای تند معلمان و کارشناسان امور تربیتی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان مواجه شده است، اما کماکان تولید و عرضه نسخه های مختلف آن ادامه یافته است.

مارکوس ایوانز نماینده دموکرات مجلس نمایندگان محلی ایلینویز خواستار ممنوع شدن فروش این بازی به خصوص به افراد کم سن و سال شده است.

روز گذشته یک پسر 16 ساله در این ایالت به علت سرقت مسلحانه خودرو دستگیر شد و دو روز قبل هم دو پسر 15 ساله به اتهام مشابهی دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ممنوع کردن بازی اتومبیل دزدی بزرگ

تلاش برای ممنوع کردن بازی اتومبیل دزدی بزرگ