مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-26پزشكي

310 بیمار ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری هستند


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جز دو شهرستان رودبار و رودسر تمامی شهرستان های گیلان در وضعیت زرد و آبی کرونای قرار داشته و 310 بیمار ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بعد از شیوع موج سوم درمان نفسی تازه کردند.

ولی همین کاهش آمار سبب بروز عادی انگاری در کشور شده و روند ابتلا به کرونا در برخی از استان های کشور به سمت شیب رو به بالا حرکت کرده است.

مسؤولان وزارت بهداشت در هفته های گذشته بارها نسبت به احتمال شیوع کرونا جهش یافته در کشور هشدار داده و ابتلا 112 مورد به کرونای انگلیسی در استان های تهران، البرز، قزوین، خوزستان، فارس، گیلان، سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان، مرکزی و آذربایجان غربی و همچنین مرگ هشت نفر براثر این ویروس متاسیون یافته گواه بر همین مسئله است.

گیلان همواره یکی از استان های مسافر خیز در ایام مختلف سال بوده و به همین اساس ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در تعطیلات مختلف ورود خودروهای غیربومی به گیلان را ممنوع اعلام کردند که این امر آثار مثبتی در روند ابتلا به کرونا در این استان سرسبز داشته است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در چند روز گذشته شاهد روند کاهش ابتلا به کرونا در گیلان بودیم اما این به معنا پایان کار نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 بیمار ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری هستند

310 بیمار ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های گیلان بستری هستند