مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-26پزشكي

افزایش 90 درصدی بستری در خوزستان / منتظر تصمیم جدید ستاد ملی هستیم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان، 74 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان، 74 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است، گفت: موارد بستری نیز حدود 90 درصد و موارد مرگ نیز حدود 45 درصد در مقایسه با هفته قبل افزایش داشته اند.

دکتر سید محمد علوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در خوزستان، اظهار کرد: در دو سه هفته اخیر در خوزستان موارد بیماری سیر شتابنده ای داشته است و به وضعیتی دچار شده ایم که تنها استان کشور هستیم که دارای 11 شهر با وضعیت قرمز است در حالی که هیچ استان دیگری در کشور، شهر با وضعیت قرمز ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خوزستان موج اول کرونای کشور را شاهد نبودیم و تنها استان کشور بودیم که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، با موج اول کرونا در کشور مواجه نشد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: موج اول کرونا در خوزستان مصادف با موج دوم کرونا در کشور بود؛ موجی که در تابستان به وقوع پیوست شرایط بسیار دشواری در خوزستان به وجود آورد و حدود هشت هفته خوزستان با این ویروس درگیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 90 درصدی بستری در خوزستان / منتظر تصمیم جدید ستاد ملی هستیم

افزایش 90 درصدی بستری در خوزستان / منتظر تصمیم جدید ستاد ملی هستیم