مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-26سياسي

باید آسیب های فضای مجازی را حذف کنیم


تلاش ما در راستای حذف آسیب از فضای مجازی است، این آسیب ها در برخی از موارد می تواند کل فرصت های این فضا را تحت الشعاع قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود واعظی صبح جمعه در آیین بهره برداری از طرح های شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی دارای فرصت ها و تهدید است، اظهار داشت: می توان گفت فضای مجازی فرصت بسیاری برای کسب و کار دارد که باید به خوبی از این ظرفیت بهره برداری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در راستای حذف آسیب از فضای مجازی است، ابراز داشت: این آسیب ها در برخی از موارد می تواند کل فرصت های این فضا را تحت الشعاع قرار دهد.

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز یک هزار و 50 طرح مخابراتی در استان اصفهان بهره برداری می شود، ادامه داد: این طرح ها با اعتبار 340 میلیارد تومان به بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه در بحران کرونا توسعه شرکت مخابرات و خدمات زیرساختی این مجموعه بسیار ارزنده بوده است، تصریح کرد: این زیرساخت ها به خدمات دولتی، بخش خصوصی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها کمک قابل توجهی داشت.

واعظی به توسعه زیرساخت های ارتباطات دیجیتال در روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: در توسعه زیرساخت ها توسعه را در روستاها و شهرها به یک اندازه مورد توجه قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آسیب های فضای مجازی را حذف کنیم

باید آسیب های فضای مجازی را حذف کنیم