مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-26اقتصادي

طرح ویژه نظارت بر صنوف در پردیس آغاز شد


مدیر بازرسی و نظارت براصناف شهرستان پردیس گفت: در ایام پایانی سال و نوروز 1400 طرح تشدید بازرسی از اصناف شهرستان پردیس توسط بازرسان اتاق اصناف آغاز شد.

- تورج قریبی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید و افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح عرضه در شهرستان، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از تاریخ 99/11/20 آغاز شد.

وی با بیان اینکه تمامی بازرس ها به طور ویژه و در حوزه کالاهای مورد نیاز شهروندان انجام می شود گفت: این بازرسی ها در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان پردیس بیان کرد: پس از ثبت تخلفات برای متخلفان، پرونده های تخلفی که در این ایام و نوروز 1400 اعمال قانون می شود در اسرع وقت به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جهت رسیدگی ارسال و به سرعت رسیدگی می شود.

قریبی در پایان تأکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه نظارت بر صنوف در پردیس آغاز شد

طرح ویژه نظارت بر صنوف در پردیس آغاز شد