مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-26سياسي

تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد


رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از مزایای فضای مجازی غافل شویم، گفت: تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد.

- ایسنا/اصفهان رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از مزایای فضای مجازی غافل شویم، گفت: تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد.

محمود واعظی امروز (جمعه-8 اسفند ماه) در آیین افتتاح پروژه های مخابرات استان اصفهان، با بیان اینکه فضای مجازی 2 بخش دارد، اظهار کرد: بخشی مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید انجام شود که با این بخش از فضای مجازی مخالف هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، اما با توجه به آسیب کوچکی که در فضای مجازی است، نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.

رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه خوشبختانه فعالیت اپراتورهای مختلف طی سال های گذشته متوقف نشده اند، گفت: همواره فعالیت ها برای خدمت رسانی آماده بوده و امروز شاهدیم در استان اصفهان 1050 طرح با اعتبار 340 میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته واعظی، طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است و در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات، ایرانسل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد

تلاش ما باید بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد